Utkast: Dec. 16, 2010

Hmm dagen som gått lite kort...
lämnade Jacob och gick till ÖF med Sabina sen hem till Angelica dit även Madde kom... Fick höra en sak som sårade så djup undrar hur vissa människor tänker... Fick iaf reda på fakta och nu känns allt bra igen eller ja lite iaf...
Jacob gick hela vägen hem från dagis <3 var lite gnälligt när vi kommit halvägs men sa jag inte orkar bära honom så han får sitta på vagnen isf men de ville han inte så han gick resten av vägen hem utan ett endaste gnäll :D och det behövde jag verkligen då jag vart lite depp...
Har precis kollat på Hulken men lyckades missa slutet då jag tänkte jag kunde sitta vid datorn samtidigt :P
Imon blir det ÖF med Sabina och hennes moster är julavslutning så blir dansa kring granen och lite lyxigt fika... ska nog unna mig lite gott ;) vågar man de? haha klart man gör men känns mer kämpigt då jag inte vart på gymmet på två veckor nu... va fan är de med mig bor ju typ granne med gymmet men finns ingen ork... hmm får se kanske kommer iväg i helgen annars får jag tvinga mig dit på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0