Fredag!!!

Blir inget kalas idag utan på söndag... hmm börjar fundera på om jag ska skita i att skriva vad som ska ske för det blir alltid ändrat får alltid skriva om det i bloggen dagen efetr får se hur jag gör :P

Igår så var det en lugn förmiddag var hemma och satt vid datan mestadels vid halv tolv hämtade Niclas Jacob och han käka lunch sen gick familjen till stockslycke och hälsade på Sanna, Sebbe och Oliver det var trevligt... lillkillen har blivit såååå stor sen gick vi hem och Niclas började med maten Madde, Kevin och Tindra kom förbi.

Det gick tyvärr inte så bra idag heller... De lekte tillsammans ibland men Kevin var nästan lite rädd för Jacob men när de är på Dagis och hemma hos Kevin går det jätte bra.... jag fattar inte detta jag mår så jäkla dåligt över detta varför kan han inte vara en snäll gosse? gjorde vi fel som valde att skaffa barn så tidigt igen? jag har ingen aning längre jag vill han ska vara snäll och jag tycker att jag är en bra mamma jag sätter gränser och jag är konsikvent har allt detta med Wilma att göra eller hadde detta kommit ändå? usch jag har så många tankar i mitt huvud som bara snurrar mår verkligen skit över detta men JAG är en BRA mamma!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du ÄR en bra mamma och det vet du. Han är trotsig och det hela förvärrades väl av att han inte är ensam längre men ni gjorde inte fel, det hade blivit jobbigt att vänja sig vid ett syskon ändå! Kämpa på, jag kämpar med dig :D

2010-02-12 @ 18:46:13
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0