Fredag!!!

Märkte nu att jag skrivit fel dag som rubrik i förra inlägget hihi har knappt koll på dagarna nu när man bara går hemma...

Åkte till Niclas faster igår som planerat sen hämta vi Jacob på dagis och jag la mig med barnen sov i två timmar :D sen skulle vi igentligen till Madde men bidde inte så utan träffade min SUNSHINE ist så vid 4 gick jag och Jacob till ÖB för att köpa pepsi och våtservetter där mötte Sanna upp oss och planen varatt promenera hem men Wilma var hungrig så Niclas hämta oss så Wilma kunde få lite mat... När vi kom hem gjorde vi korv med bröd till middag sen gick jag och sanna till ica för att handla lite sen tog vi en promenad till Bolltorp sen hem... Vi fick pratat mycket och det kändes skönt har vart så jäkla ego mot Sanna så de e helt sjukt men det är ju bara med henne jag kan prata med så har liksom glömt fråga hur det är med henne... men Sanna du vetatt du betyder sååå sjukt mkt för mig då får slå till mig på käften så du oxå får lite uppmärksamhet för alla behöver vi prata!!!!
När vi kom hem spela vi lite kort hon tog bussen hem vid nio och jag och Niclas satte på en film Wallander...

Pratade om uppfostran på bvc sist jag var där då jag mår lite dåligt över hur Jacob beter sig... han kastar saker omkring sig drar andra barn i håret rycker i Wilma och nyper henne... enligt bvc gör jag det jag kan jag ska bara forts säga ifrån för han glömmer att det är fel.. hmm låter helt sjukt jag skulle inte skälla på honom heller nu när vi fått Wilma då kan han känna sig bortknuffad eller hur jag ska förklara hon använde inte det ordet... men hallå vad ska jag göra... Hade fika hos mig i onsdags första gången Jacob var tvungen att dela med sig av sina leksaker han blev alldeles tokig tog sakerna ur händerna på de andra barnen de fick absolut inte leka med hans saker ssen tog han tag i Ebbas hår och drog henne från vardagsrummet ut i hallen jag trodde jag skulle börja lipa på plats hur fan förklarar man att ens barn bara gör så hur fan säger man förlåt åt ens barn nä jag vet inte som tur var blev ebba inte ledsen hade hon blivit det vet jag inte vad jag hade gjort.. men iaf ska prata med någon på familjerådgivningen känner att jag behöver hjälp att få Jacob att förstå... tror oxå han blivit så aggresiv pga av Wilma hmm han får ju mer uppmärksamhet nu än innan då både jag och Niclas är hemma nu!!!

Nu har jag fått skriva av mig lite... ska slänga upp en bild så blir inte bloggen allför tråkig... hoppas jag hittar ngt kul :)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det är luuugnt :) De va ju inte ditt fel att jacob drog Ebba i håret :)

2010-02-05 @ 17:52:14
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

:)

Det kommer bli bra med Jacob, han har liiite envishet i sig med tanke på att han har två väldigt envisa föräldrar ;)

2010-02-06 @ 13:15:43
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0