Fredagsmys!!!

Tjoflöjt...
jupp missade blogga igår... men gjorde inte mkt alls var en sväng på maxi bara för att kolla bokrean fick köpt en bok till Jacob som han tyckte om jätte mkt sen köpte jag en bok med 6veckors GIrecept så tänkte starta på måndag men lovar inget, skall verkligen försöka men jag är så sjukt kräsen och det är med massa bönor och sådant jag aldrig testat men har lovat mig att testa alla recept även de jag tror jag inte kommer gilla man kan ju faktiskt inte säga ngt innan man testat...

Idag var jag på stan och fika med Sanna var länge sedan vi träffades nu sjukt då hon ändå bor istan nu men blir så hon jobbar till 4 sen ska jacob somna vid sju så blir segt att gå till henne bara för en stund menmen vi tog en fika sen mötte vi upp morsan på stationen tebax till storken, köpte lite kläder till Wilma hon har på tok för mkt kläder i storlek 62 men jag kan inte hejda mig snacka om att jag kommer bli besviken då allt blir för smått och det är ju typ snart :(

Niclas och Jacob kom och mötte oss med pulka sen blev de pizza till middag kommer frossa som en tok med onyttigheter denna helgen och HOPPAS jag klarar att hålla mig till min diet i sex veckor och passar det mig kanske det blir en listil eller vad man nu säger vill ju äta bra men de kommer att bli antingen fredagsmys eller lördagsgodis varje vecka det tycker jag att man är värd om man äter rätt hela veckorna...
inget kul gå ner i vikt om man inte är nöjd med mat och inte kan unna sig lite ibland då är jag hellre go och gla som kexchoklad haha nä men hellre stor och lycklig än liten och olycklig låter logiskt tycker jag...

Får hoppas Niclas kan försöka hänga på så blir det lite enklare tänker inte ställa mig och göra två måltider i vilket fall... nupp hatar laga mat alltid Niclas som får göra det men han lär ju inte göra två olika heller så vi får väl sloss om spisen och kastrullerna när det närmar sig matdax :D

Mamma sover över här inatt sen imon om det inte är för halt ska vi till gbg på kalas hox min syster så då kör vi hem mamma.. japp så är det...hoppas verkligen vi kommer iväg på kalaset ska bli så kul att få träffa Jacobs kusiner...

nattinatii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0