Jävla snö!!!

Vill inte klaga på snön eftersom jag stört mig lite smått på alla andra som klagat då de enda man läst på facebook är om den här jäkla snön men nu har det gått till överdrift... skitsnö!!!

Har inte hunnit med att skriva i bloggen på några dagar nu vart lite mkt i torsdags var jag med madde först på öppna förskolan som var jätte bra tar en tripp dit nästa torsdag oxå sen till spädbarnsgruppen alltid lika mysigt sen hem hit jag stod för maten och madde stod för arbetet hemma gjorda köttbullar med potatis och brunsås gottgott
Sus hämtade Jacob från dagis och han skulle sova där, på fredagen gick de till öppna förskolan och jacob älskade de :D så kanske få ta han dit lite oftare...

igår fick jag sovmorgon Niclas åkte och jobba och jag hade Therese och Emmelie här på fika, jätte mysigt :D
Emmelie trotsade snön och kom men när det började snöa ordentligt ute gick hon hem så hon säkert skulle komma fram :P Therese stannade till lite efter fyra det var jätte trevligt vi tjöta och kolla på hus <3 hon visade mig ett hus lite efter hol så på måndag ska vi till banken och boka tid för lånelöfte vi vill inte kära ner oss i ett hus och sen få svaret att vi inte får låna några pengar men om svaret blir JA ska vi boka in oss på visningen på onsdag <3... Är så glad att jag fick se detta hus oki de är inte perfekt men allt går att ordna då huset i sig är jätte fint lite ombyggnad bara :D

Jacob kom hem precis innan Therese gick och jag tyckte de gick bra för Jacob han var snäll och lät Pascal leka med hans leksaker... Jacob somnade tyvärr tidigt men jag fick lekt med honom i badkaret :D längtar så efter att få bada med honom ist för att stå utanför badkaret... Vid sju kom Niclas mamma och lillebror vi käka tacos och spela ALIAS sjukt kul spel... Jag och sus vann VI ÄR BÄST!!! de ligger här på bordet nu och jag vill gärna spela men man måste vara minst 4 :(

Idag händer inte mkt har tvättidd nu till tre som tur  var slipper man gå ut för de sen hade jag hoppats på att sarah och mattias kom förbi  men de sitter säkert fast i hol nu... men jag håller tummarna på att de kan komma...
nu ska jag sätta mig i soffan med min familj ha det gott alla och hoppas ni får en trevlig helg trots all snö



Fick köpt lite på tradera igår oxå tänkte jag skulle slänga upp bilderna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0