Kan bada igen :D

Tjohejj!!

Inatt var det dags för magsjukan igen :( Jacob spydde 4ggr så var massa att tvätta idag gick upp vid kvart i sju för att boka tvätt tid och somna inte förens vid 2 så har vart lite trött idag...
Vid tio åkte jag till mvc på återbesöket allt var fint så planen var ju att åka till simhallen men eftersom Jacob inte är frisk får det vänta... efter mvc åkte vi hem och sov hela familjen idag igen hihi lite av en vana nu... åkte ju på husvisning oxå gud va bilder kan lura en.... huset var inte alls så fräscht som vi tänkt oss massa som måste fixas så vi är glada att vi kom fram till att vänta med att köpa hus så slapp man bli besviken på att detta inte var vårat hus... plus att det låg PRECIS bredvid ett annat hus oki om man bor i stan men mitt ute i skogen kan man ju ha lite space... juppjupp hoppas ni gillar läsa min blogg :P hahaha uppdaterar iaf varje dag....

vet inte vad som händer imon ska promenera med Sarah vid 4 men annars då? Jacob kan inte gå till dagis iaf får se vad som händer... nu ska jag unna mig en  kexchoklad bara för att jag ska ha ngt att skylla på, har gått upp 4kg sen Wilma kom haha gick ju ner när jag var gravid och nu går jag upp... slår vad om att det har med att jag inte äter regelbundet längre... när jag var gravid åt jag typ hela tiden fast mat för jag var hungrig hela tiden nu är jag aldrig hungrig så får inte i mig lunch utan bara frukost och middag... FAN funderar på att dricka en nutrilett till lunch då får jag iaf i mig den måltiden ska kolla upp så de inte är dumt eftersom jag ammar vet man inte ska banta men jag dricker ju det för att få i mig mer så om det inte är ngt dåligt i drickan ska de ju inte vara ngn fara... jösses vad jag svammlar vet knappt själv vad jag skrivit i dagens inlägg... kolla på 5an nu alla det är riktigt intressant... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0