lördag

hmm ska man återberätta två dagar här...

Gårdagen började med att familjen gick på långpromenad, vi gick Persons och köpte en brädbit som vi ska slipa till och sätta krokar på så kan Jacob och Wilma hänga sina kläder där sen gick vi till kungen och käka lunch fick bli en kebabtallrik för mig... efter det gick vi till brunnsparken för att mata fåglarna men ån var genomfrusen så inga ankor där inte... sen hem och jag passade på att städa medan barnen sov... hände inte mkt mer under dagen på kvällen men precis innan nattning spydde Jacob ner Niclas och soffan så Niclas och Jacob hoppa ner i badet och jag städa upp efter dem efter att Niclas nattat Jacob slängde jag ut Niclas så han fick lite egen tid och satte mig framför datan då vakna Wilma och gnällde sen vakna Jacob och skrek så fick lägga in WIlma i mitt sovrum och springa till Jacob under tiden jag nattar om Jacob hör jag hur Wilma börjar gnälla igen så springer in till henne igen som tur va somnade Jacob om så satte mig vid datan igen... När jag hade lagt mig vaknade jag av att Jacob skrek igen så sprang in till honom då hade han spytt ner hela sängen stackars sate så tog upp honom bytte sängkläder och pyjamas och sen kom niclas hem så han fick ta över... han har spytt två gånger till under natten stackarn...

Denna dagen började oxå med en långpromenad gick ner till Nolhaga och kolla in de djur som var ute och mata fåglarna sen gick vi in till stan lämnade tebax filmer vi hyrt sen vidare till willys för att handla mjölk... När vi kom hem gjorde vi lunch städade satt lite vid datan och kolla på Alvin och gänget riktigt rolig film :) köpte den till Jacob men han var inte ett dugg intreserad sen till min Sunshine som skulle bju på middag som var riktigt jäkla god som ska tillagas hemma oxå sen hem hit natta Jacob och snart blir det filmmys :)




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ajabaja att gå ut om Jacob spytt, magsjuka smittas som faaaan.

Tur ni inte mötte på mig som är LIVRÄDD för sånt ! :)

2010-02-06 @ 21:09:50
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0