Måndag!!!

Sitter och kollar på familjen annorlunda som vanligt på måndagskvällar, de sluta visst nu...

hmm va har hänt sen sist? I lördags skull Niclas igentligen till sin faster och jobba klart men var för mkt snö så han blev hemma ist tyckte jag var väldigt skönt :D vi gjorde absolut inget sjukt tråkig dag på kvällen kom Niclas mamma och bror igen :) vi kolla på melodifestivalen och spela spel....

Igår gick Niclas ut för att åka till sin faster men batteriet hade gtt sönder så bilen fick stå hemma men hans faster hämta upp honom så nu är det färdig jobbat där... När han kom tebax till Alingsås laga han bilen så nu funkar den igen :) sen åkte Niclas och Jacob på kalas då hans lillebror fyller år idag...
kom hem med rosor det var en trevlig överaskning <3

glömde skriva att jag och Jacob var ute på gården en kort stund för att komma hemifrån


Idag åkte vi in till stan vid 10 och gick direkt till banken vi kan få lånelöfte om vi får en borgesman eller får tag på 10% av lånet som typ handpenning tror jag det heter men när vi hade gjort en boende kalkyl tror vi att vi ska vänta lite med hus iaf så dyra hus vi hade klarat oss så länge jag får ett jobb efter mammaledigheten men det är ju inget jag vet att jag kommer få och man vill ju inte direkt sälja pga av att jag kanske inte har ngt jobb bättre vänta på att jag har fast eller hitta ett billigare... japp så e de tråkigt men sant... men vi ska iaf gå på visningen på onsdag så vi lär oss lite och kommer fram till vad vi vill ha när vi väll köper hus kanske om en månad kanske om ett år... lite jobbigt och inte väta NÄR vi får vårat egna hus... japp nu vet ni...

Efter vi vart i stan åkte vi hem och sov hela familjen och efter maten åkte vi en sväng till Niclas pappa... ja sen satte vi oss vid tv:en

japp nu blir det CSI nattinatti på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är nog klokt att vänta tills du vet hur det blir med jobb å så. Inte kul att behöva flytta. Det dyker säkert upp ett ÄNNU bättre hus senare :) Kram på dig!

2010-02-23 @ 11:56:57
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0