Måndag!

Tjo!
Sitter med Wilma i knät och är vråååålhungrig väntar på att Niclas ska komma upp från tvättstugan så vi kan äta tillsammans...

Igår hade vi kalas för Niclas först kom hans farmor och farfar och sen hans mormor och morfar de stannade jätte länge det var kul :) sen när de gick gjorde vi lunch spagetthi och köttfärssås som fick toppbetyg av mamma kulkul de gjorde du bra niclas :P sen åkte Niclas och Jacob iväg och mamma åkte hem på tal om det tåget till gbg tog över två timmar... stackars mamma tur hon hade med sig så hon kunde sticka... När Niclas och Jacob kom hem kom Susanne och Robin så vi tog fram fikat igen och bjöd på semlor andra semlan för dagen :D sen kolla vi (läs de) på hanboll då de var final sen kom Johny, Karin och Johanna senare oxå Andreas de va trevligt men skönt sen när alla åkt hem och Jacob somnade niclas hade hyrt film så vi satte på den och bara njöt....

natten har vart bra, gick upp med Jacob och Wilma efter sju någongång så kan inte klaga vi kolla på Vakna med the voice sen käka vi lite frukost sen gick Niclas upp och tog över så jag gick och la mig till halv elva... sen upp göra iordning mig och Wilma och dra till Bvc allt såg bra ut... kommer inte ihåg vikt åså men hon var ju där i torsdags så blir inte så viktigt... men storlek 50 är nu för litet shit så jäkla foooort de gååår....

Niclas har hand om tvätten idag hoppas inte har gör ngn tabbe annars är det jag som sköter de.. hihi nä men jag tycker det är kul så inte mig emot men skulle som sagt till bvc... sen när vi är färdiga i tvättstugan ska vi till Frida... mycket kul :D inte träffat henne på länge... Tänkte jag skulle bjuda hem lite kompisar hit på semla någon dag i veckan oxå fick ju massa bullar över och ännu mer madelmassa niclas köpte en stor rulle så den räcker la till nästa år eller så hihi....

Nu har wilma somnat i knät får la lägga in henne och hoppas på att Niclas kommer upp snart han ringde precis och sa att det var 15min kvar på tvätten så han stannar där nere tills de e klart och bara till att hänga upp... ÄR HUNGRIG NU :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0