Gårdagens inlägg!!!

Tjolahopp sitter i soffan med Wilma liggandes på bröstet...
idag har jag tvättat då Wilma bajsade ner våran säng i morses annars har jag inte gjort någonting alls...
Hela familjen har bara vart hemma hela dagen skulle igentligen ha tränat idag men har världens huvudverk kan vara för att jag inte druckigt pepsi på två dagar men ska testa om Wilma blir mindre gasig om jag slutar men än är  de ingen skillnad så ska testa dricka pepsi på måndag för att se om hon blir värre av de annars kan jag ju lika väl dricka de...

Gick aldrig till Willys igår familjen tog en tripp hem till madde så Jacob och Kevin fick leka lite sen gick vi till ica på hemvägen... tänkte jag skulle tänka mig för vad jag stoppar i mig men gud va kass jag är på det... blev saft med kakor hos madde sen varma mackor på kvällen hmm tror inte det är ngt för mig... får helt enkelt träna mera försöker ju gå varje dag och har lyckats ganska bra tycker jag själv...

imon  ska jag och madde till öppna förskolan sen till spädbarnsgruppen ska bli kul då det nästan är en hel dag som blir planerad... gud va jag saknar spädbarnsgruppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0