Söndag!!

Alla hjärtans dag hmm inget speciellt om du frågar mig... älskar min gubbe alla dagar och behöver ingen dag för att komma ihåg det... men fick en Miranda Nalle så ngt positivt förde de med sig :D

Den med blå kofta
Den med blå kofta...

Blev ingen tacos här igår för Sanna skulle på kalas men när hon var klar där åkte niclas och hämta henne och Maria jag gick bort med Wilma då jag ville ha en promenad och så började vi med maten sen en promenad till maxi när vi kom tebax till Sanna ville Niclas hem då han var så trött och trodde inte han skulle orka köra senare medans Sanna och Maria stanna så fick bli melodifestivalen hemma låt nr ett var sjukt bra...


Fick upp mobil och en lampa som Niclas köpte på IKEA
Wilma och Jacob blev nöjda

Idag har vi vart på kalas hos Niclas kusin var mysigt... sen hem och idag har inte mkt blivit gjort tvättat lite men inget annat... på kvällen kom Gurra förbi mkt trevligt han gick nyss ska ses i veckan... juppjupp nu ska jag ner i tvättstugan och hämta upp tvätt sen får det bli sängen nattinatti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0