Söndag!!


Nu sitter jag här igen känner mig otroligt duktig som lyckas komma ihåg att uppdatatera bloggen och sedan göra det oxå :P

Dagen började med att jag fick sovmorgon kommer upp och ser att lägenheten är städad Niclas hade till och med skurat golven då blev jag glad hoppade in i duschen gjorde mig iordning sen drog familjen till Storken där vi mötte upp Sanna köpte inget då jag inga pengar har :( har ringt försäkringskassan och sagt att jag behöver mina pengar men inget verkar hända får ringa på måndag igen kommer ju ta två dagar innan vi får pengarna efter att det uträtt mitt ärende... usch för försäkringskassan.. men iaf när vi var klara i stan gick Jacob och Niclas hem medans jag och Wilma hängde med Sanna hem kolla på en film käka lite mat och färgade Sannas hår känns skönt att komma hemifrån lite... sen gick jag hem var faktiskt skönt trodde det skulle vara iskallt men det var Sannas lägenhet som var ISkall när jag kom hem plocka jag iordning lite då jacob plockat fram massa under dagen sen satte jag mig här... ska strax äta ostbågar och sätta mig med Wilma och Niclas i soffan....

Nattinatti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0