Tisdag!!

Haha sist jag uppdaterade bloggen skrev jag att jag var stolt över mig själv som inte glömmer av den och tar mig tid att skriva dagen efter glömmer jag helt av att uppdatera haha lite kul men nu sitter jag här igen...

Igår hade jag tvätt tid så tvättade sen städade jag här hemma sen gjorde jag inte så mkt mer var inte utanför dörren alls faktiskt kändes inte bra då jag vill ut på promenad varje dag men får ta en lite längre idag ist...

Försäkringskassan ringde innan och de hade uppdaterat vad jag ska ha för mammapeng så det har nu skickat vidare ärendet till de som skickar ut pengar så får hoppas de öppnar ärendet idag och skickar det idag innan tolv så kanske jag har pengarna på torsdag för just nu har jag 45kr kvar på mitt konto då jag bara fick 2700 denna månaden... tur man inte har massa räkningar....

Vid elva var vi på ett möte på Jacobs dagis de har blivit inställt alla andra gånger men nu var vi där iaf och de hade bara positivt att säga om Jacob. Jag frågade om han kastar saker omkring sig, drar i hår och nypps som hhan gör hemma men icke.. han är så snäll så... hmm vad gör jag för fel jag säger ifrån på skarpen jag har börjat ta ifrån honom saker som han kastar är han riktigt elak får han gå in på sitt rum fast med öppen dörr och jag sitter i soffan så får han komma ut när han är ''snäll'' det funkar men bara för stunden sen har han liksom glömt va konsekvenserna blir när han gör ngt dumt... vet han äns att det är dumheter han sysslar med?
Längtar så tills vi ska till familjerådgivningen så någon kan säga VAD vi ska göra och jag behöver verkligen få veta att det är så här för alla inte bara för mig...

Jaja snart kommer Sanna hit på lunch sen ska familjen ut på promenad ska först till ica kolla lite priser sen till Willys haha man måste de nu när man är fattig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0