Torsdag!!!

Jahopp ligger i sängen och vet inte riktigt vad som blir av denna dagen...

Skulle igentligen till öppna förskolan med Madde men hon tyckte att det var för kallt att gå ut så vi ska ta det en annan dag så då tänkte jag att jag kunde gå till spädbarnsgruppen själv ist men Niclas tycker jag har vart där lite mkt det senaste så nu kan jag inte riktigt med att gå dit inte utan någon annan gamling iaf... Sen har jag pratat med Sanna på chatten och vi pratade om att ta en promenad vid ett men det blir nog inte av det ska vara så besvärlit allting :( men Madde kommer iaf hit vid halv 4 Jimmy skulle köra hit henne så ska hon käka middag här undra vad man ska bju på hmm... ska nog bju på semlor oxå hihi jag som inte skulle äta massa osunt :P

Imon ska vi på kalas hos Niclas kusin sen på lördag ska Niclas vara chafför åt Sanna så hon får handla massa nytt på IKEA och Niclas ska köpa hyllor som vi ska sätta upp i barnens rum medans jag är hemma med barnen måste lära mig att ha båda barnen själv, niclas börjar ju jobba snart så Jacob måste lära sig att när Wilma äter får han vänta på sin tur... stackars kille jag har nästan lite ångest över att  jag skaffade barn så tätt  men jag gjorde det för hans skull han kommer att gilla de i framtiden det är jag helt övertygad om...

på måndag ska jag till bvc med Wilma ska bli kul och se hur mkt hon växt... och måste komma ihåg att fråga om en tid på familjerådgivningen det har blivit bättre mellan Jacob och Wilma han är inte lika elak men han kastar fortf ALLT jag vet inte hur jag ska få ur honom det!!!

Idag får jag oxå testa hur jacob blir när Kevin kommer hit och leker med hans leksaker... hoppas det går bättre idag, funderar på om jag ska ha en bjudning hemma nu på onsdag igen om jag skickar inbjudan nu kanske fler kan komma... vill att Jacob ska lära sig uppföra sig och tror det är bra för hon att ha andra barn hemma... problemet blir ju bara att alla inte kan sitta ner och fika ifall vi blir fler... hmm kanske knö ihop sig i soffan lite svårt med varma drycker bara... jaja får se hur jag gör jacob ska ju inte vara hemma nu på onsdag igentligen för niclas ska till in faster å måla så hon ska ha hand om Jacob kanske kan ha Jacob hemma och träna på att vara tvåbarns mamma...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Måste va sjukt jobbigt när jacob beter sig så o inte lyssnar:( Men du gör ju rätt i o säga till på rådgivningen så dom kan hjälpa dig! kram

2010-02-11 @ 11:47:01
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad skönt att det blivit lite bättre med Jacob.

Jag förstår Madde som inte ville gå ut, det var ju sjuuuuuukt kallt ute igår. Ha det så bra, kram kram

2010-02-12 @ 11:30:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0