Torsdag!!!

Just nu sitter jag hemma hos Madde ska strax iväg till öppna förskolan sen kanske ta en sväng till stan sen iväg till sbg om de välkomnar oss :P

Igår va en lugn dag Jacob och Niclas var hos Niclas faster Camilla hela dagen jag plocka undan lite sen kom Niclas mor och vi satt och tjöta en stund i soffan Vid tre gick jag in till stan och tog en fika med Sofie och Susanne mycket trevligt fick en jätte fin boddy och ett par byxor till Wilma blev jätte glad :D

Är så himmla glad att jag och Sofie har fått en så bra kontakt nu, äntligen!
Vi hade jätte bra kontakt när vi bodde i Eriksbo min allra bästa kompis :D men efter att jag flytta med henne till Tollered tappa vi liksom kontakten :( hade olika kompisar men NU äntligen...
jaja nog tjötat om det när jag kom hem hade Niclas gjort sjukt god kycklinggryta så käka myste med Jacob innan han skulle sova sen slappa med Wilma och Niclas i soffan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0