Här kommer ett blogginlägg mina trogna besökare :P

hmm funderar på att börja blogga igen eller jag har ju aldrig bloggat på riktigt....
känns nästan som att det är ett måste att blogga... alla andra gör ju det...
bloggen kommer att handla om vad jag gör på dagarna tänkte jag...
Idag har jag vart på maxi handlat kläder till barnet för endast 300 skulle igentligen ha kostat över 850kr så det känns kul att komma över lite kläder för så bra pris :D
sen hem och städa lägenheten kände att det behövdes vill vara så duktig och dammsuga varje dag men det görs inte :( men ska försöka nu niclas får ta det imon så tar jag det på fredag igen, låter bra tycker jag :D
sen ska jag till ica glömde köpa lite på maxi kanske gå förbi Madde har inte pratat med henne än för kan inte bestämma mig då jag äntligen har en massa egen tid hemma kanske jag ska utnyttja de... niclas är hos Ingalill och Björn med jacob och wilma sover ju mest hela tiden... hmm får se hur jag gör... nu ska jag lägga in lite på BDB... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0