Hello

Hejsan!
Igår var man själv hemma med wilma hela eftermiddagen fick städat lagt ut bilder på BDB så nu är det gjort :P tänkte jag skulle lägga ut lite på FB senare men det får vänta... sen gick jag till ica och slängde lite skräp så som tidningar åså sen tänkte jag dra till madde och lämna tebax en overall jag inte tyckte om men hon svara inte så drog in till stan och kolla lite på rean hitta en tunika till Wilma för 20kr och en overall tyvärr inte på rean men det var tvunget då hon inte har ngn...
Idag har viu haft hembesök från BVC allt såg bra ut och hon hade gått upp bra i vikt nu väger hon 3.7kg de e bra de min lilla tös :D Johanna min BVC ''sköterska'' eller va man kallar henne tyckte vi skulle ställa in Jacobs säng i hans rum. Lättare göra det nu när han är mindre och inte förstår väntar vi för länge kanske han alltid vill sova i vårat rum så efter helgen ställer vi in Jacobs spjällsäng i hans rum... kommer nog bli en jobbig vecka kan jag tro...
Vid halv 4 kommer Sofie hit :D första gången hon ska få träffa Wilma ska bli kul :) sen vid ¤ kommer Madde hit med sina barn så blir fullt hus... tycker jag om vill att det ska hända saker hela tiden...
japp det var nog allt för stunden får se när jag skriver nästa gång. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0