lång promenad!

Hejsan...
idag har man inte gjort mkt... bara tagit det lungt Sofie kom vid halv 4 och vi fick tjötat massa kändes skönt, ska ses på torsdag igen :D  madde kom aldrig förbi så jag följde Sofie hem sedan gick jag tebax med mamma i luren tur man ringer gratis så man slipper vara ensam... hihi

när jag kom hem gjorde jag välling till Jacob vi satte oss och kolla på nyheterna bytte till sängkläder på barnen sedan natta Jacob kändes skönt att klara det på egen hand gick hur bra som helst... Niclas kom precis hem han har vart hos sanna och täckt massa i hennes lägenhet då niclas ska måla om i helgen... så i helgen ska sanna vara här :D Sarah kanske oxå kommer på lördag kväll kan ha lite mys kväll kanske spela lite spel åså kan kolla om Maria oxå vill komma... hmmm får se nu blir det iaf soffan med älsklingen och en gnällig Wilma...

Nattinatti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0