lördag

Sitter och kollar på MIB och morsan sitter bredvid och stickar....

Har inte hunnit sitta vid datan så mkt de senaste så får la återberätta lite nu...

Igår hade jag ensamtid med Wilma. Niclas åkte till sin farmor för att grejja med bilen sin och var inte hemma förens vid halv 4 så jag passade på att städa och damsuga hemma... sen fick det bli en promenad till Willys sen till Nolhaga för att ta hälsans stig med HÖG musik i örona det var härligt det när jag kom hem hade Niclas fixat maten när vi käkat åkte vi till Niclas mamma satt oh tjöta en lång stund... var länge sedan så det var trevligt :D

Idag var det upp itid fixa iordning sig åka till farmor henne har jag inte träffat på över ett år så det var kul min kusin var där mina fastrar susanne och annette min farbror bosse min pappa hans fru och min stora syster och hennes dotter Engla så det var riktigt kul... Hade inte berättat för farsan att jag var gravid då jag inte kände för att ringa upp han då han inte har ngn kontakt med mig så det kändes lite märkligt att jag helt plötsligt kom med två barn... efter vi vart hos farmor åkte vi till morsan och lämnade vårat gamla köksbord monterade de och käka kladdkaka tyvärr inte så god man ska baka egen annars kan det kvitta.... sen drog vi vidare till IKEA fick köpt lite grann men glömde köpa en mobil som man kan ha ovanför skötbordet hade ingen till Jacob så tänkte vi skulle kööpa de nu men det lär la inte bli av denna gången heller... sen hem Niclas köpte pizza så det blev kebab i pitabröd mumma...

Imon ska Niclas hha öppethus här hemma då han fyller år på måndag så han har köpt ingredienser så alla kan göra sin egen semla ska bli gott :) funderar på att ta en promenad imon innan tolv för ingen lär la komma så tidigt men det beror lite på vädret känner inte för att traska runt i 15 minus direkt...

Nä nu får jag amma Wilma sen lägga mig för att sova blir en lång dag imon då man måste vara trevlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0