Måndag!

Sitter och kollar på familjen annorlunda... hur fan orkar man ha så många barn? tänk va stökigt det skule bli... och vilken oordning... går ju inte hålla koll på allt med så många som är på och pillar :P

gick till sanna igår oh kolla in hennes lägenhet blev mkt bra så kul att hon bor istan nu kommer att ses mkt mer :) sen åkte vi och handla sen hem och gra mat... Niclas pappa och Karin kom vid 6 tiden och vi käka underbart god mat... min Niclas kan han :) Var mycket trevligt och vi fick tjötat massa :D

Wilma sov bra inatt men var uppe tidigt med barnen men gick och la mig igen oc sov ngn timma... Idag har jag städat lite smått och vart ute på långpromenad med Gustav det behövdes verkligen tänk att det alltid ska ta sådan tid innan vi ses :(

Imon blir det storhandling och något möte på dagis prata om hur vi tycker att inskolningen har gått, sen vet jag faktiskt inte vad som står på schemat....

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Emmelie

inskolningen? Jacob skolades la in för längesedan?

2010-01-25 @ 22:35:41
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0