Onsdag!!!

Har precis vart nere i tvättstugan med Wilma trodde inte de skulle gå men de funka unska jag hade en bärsele eller en barnvakt just för sådana stunder... Natten har vart bra och Jacob tog sovmorgon härligt :) tur han sover i eget rum nu annars hade han nog vaknat med Wilma vid 5...

Niclas och Jacob är hos Niclas farmor och farfar så jag planerade tvättiden lite dumt men så kan de gå :P vid tolv gick jag till gammla sadaff och käka pizza med Sanna hon bjöd då försökringskassan som vanligt ska krongla så jag får inga pengar förens nästa månad någongång... illa tur man jobbade några dagar i dec så lite pengar har man men inte äns så de räcker att sätta in på matkontot men får ju pengarna nångång i feb så vi ska nog klara oss...

Efter att jag tvättet ska jag ta mig till sportlife och träna japp ni läste rätt ska på pass ett REHAB pass för sådana som inte tränat på länge har någon skada och nyförlösta så de passar mig och alla tanter kan jag tänka mig :P sen så ska jag unna mig en solning... :D

Var hos Winnie igår oxå jätte coolt hus blir nog bra när de är färdiga... Frida kunde inte komma idag då hon fick chans att jobba och vem tar inte den chansen?

Funderar på att ringa till tvätten och kolla om det finns sommarjobb till mig vill ju boka in det nu isf så jag kan fixa med dagis och barnvakt till Wilma men vet inte om jag vågar kolla om det finns någon barnvakt... vill ju att hon är hos samma hela veckan isf så hon slipper flänga runt en massa... får se hur vi gör med det...

Nu får jag nog amma Wilma så hon inte ska ha mat mitt i ruschen till tvättstugan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0