Söndag

Idag var man uppe alldeles för tidigt.. jacob vakna vid 5 och vi gick upp vid halv 6 :( wilma börjar bli riktigt jobbig på kvällen... usch får man säga så? hon ska vara vid bröstet hela tiden eller så gnäller hon jätte jobbigt mår lite dåligt över att jag inte kan njuta av att amma kände samma stress med Jacob kan lixom inte få mig själv att njuta utan tänker bara på allt annat jag kunde fått gjort om jag inte slapp sitta här... men om jag pratar om ammning så ser jag bara det positiva men jag kan inte se det när jag ammar ehh fattar ni va jag menar? haha ville bara få ut det!!!

Wilma har sovit jätte bra inatt vaknade inte förens vid 4tiden frsta gången :) så fick sovit några sammanhängande timmar :D sen gick jag som sagt upp vid halv sex så har hunnit diska, damma och dammsuga här hemma... skulle ju dammsuga varje dag var det sagt men har inte blivit av sen i onsdags hmm hur ska man bättra sig på detta tro?

tänkte jag skulle pilla i mig lite frukost nu ska kolla om Sanna vill ha sen när Jacob vaknar ska vi gå till Sanna för Niclas är klar med lägenheten och ville att vi skulle se den båda två sen ska det handlas eftersom Niclas pappa kommer på middag :) kulkul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0