Städning!

Idag har det vart full rulle hela dagen... känns skönt då dagen försvinner så snabbt... låter nästan lite sorgligt när man säger så vill att dagarna ska gå fort men till vad? sen är man åttio år och önska man vore yngre haha...

Va iaf och tränade det var härligt passet passar mig bra och jag kommer att försöka gå på de iaf tills jag gjort återbesöket på Mvc och vet att allt läkt fint så får de bli lite andra pass efetr det... ska försöka få med mig min syster Sofie roligare om man är fler än en...

Imon blir det lika fullt som idag... Lämna Jacob på dagis åka till soc och skriva under faderskapsintyg eller va det heter sen till bvc med Wilma sen kanske till öppna förskolan om Niclas vill med sen till spädbarnsgruppen och hälsa på och hämta mina hand och fotavtryck som de så snällt ordnade åt mig :D de slutar vid tre å då ska jag hem så kommer Sofie, Nettan och Glenn... hmm kanske ska möta upp Sofie på jobbet... jo så får det nog bli gött att komma ut och promenera lite...

Japp det var allt för idag ska slänga in ett kort oxå så blir emmelie glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0