Tisdag!!

Godagens.

Sitter och kollar runt lite på nätet tänkte jag skulle boka ett pass på sportlife men kommer inte in... får la ringa ist vill verkligen komma igång med träningen nu...

Natten har vart bra :) men hon fick sova i våran säng inatt... Jacob har sovit inne i sitt rum inatt och det gick skit bra han somnade som vanligt på kvällen tror knappt han märkte att han sov i ett annat rum och sovit hela natten Niclas hämta in honom till oss vid 5 så det var ju jätte bra :) nu ska vi bara få honom att ta sovmorgon :D

Har vart på maxi och storhandlat känns skönt att det är gjort niclas är iväg och hämtar Jacob från dagis nu... så blir lite lunch sen nana middag...

Tänkte jag skulle kolla med Winnie om hon känner för att det ses en stund när Jacob vaknar...

Imon kommer Frida förbi plus att jag ska tvätta så dagen kommer nog gå fort... de gillar jag :)

Tråkigt att det ska bli massa kallt nu... man ska ju helst inte ut och gå med spädbarn när det är så kallt... undra hur länge de gäller... vill ju inte sitta inne massa nu bara för kylan känner för att stanna... GE MIG SOMMAR NUUUU!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0