Torsdag

Tjoho!!!

Första gången jag sitter vid datan idag, inte likt mig :P..
Natten var hemsk,,, Wilma vägra sova tror hon är förkylld... och varje gång jag släckte lampan vakna hon och skrek så tror min lilla prinsessa är mörkrädd hmm trodde inte man kunde vara de när man var så liten.... så det sluta med att vi sov med tänd lampa men det funkar ju de oxå....

Dagen började med att jag tog en dusch oh gjorde mig iordning lämnade Jacob tidigare på dagis för att jag och niclas skulle till soc och skriva på papper hade missuppfattat tiden med en timma men hon tog emot oss ändå sen åkte jag och niclas och kolla på matta till hallen sen till bvc Wilma väger nu 4.1kg och är 54cm lång... efter de åkte vi till stan och fixa en almanacka åt mig och sen till dagis hämtra Jacob hem och göra lunch familjen gick och la sig så jag fick 30min för mig själv ;) sen vid kvart i ett amma jag Wilma sen bar det av till sbg mycket mysigt och fick med mig Wilmas hand och fotavtryck oxå :D... efter sbg var det bara att skynda sig hem och Sofie, Nettan och Glenn kom på besök sen även Lenny... Vid halv sex följde familjen Sofie hem passade på att käka på Mc Donald's inte alls nyttigt men ibland får man unna sig :P sen traska vi hemmåt och nu sitter jag här... de var min dag de...

Imon har jag inget planerat Niclas prata om att vi ska till hans mamma på kvällen men får se hur det blir... ha det nu gött alla läsare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0