Trötter

hejhej

har precis kommit upp från min middagslur :P natten har inte varit rolig både jacob och Wilma har bråkat med oss... tur niclas är så duktig och tar största ansvaret för Jacob under natten eftersom jag måste ta Wilma då de e jag som har maten... gick upp vid nio så fick lite sov morgon men hade wilma vid bröstet till kl elva och de e illa vill jag lova men nu sover hon iaf jacob oxå, underbart skönt med egen tid ibland :D

Niclas är i väg i Sannas lägenehet och målar skulle igentligen ha tvättat idag men flyttade tvättiden till imon ist för niclas var tvungen att vara i sannas lägenhet då en snubbe från telia sklle göra ngt där...
Vid 4 ska familjen gå och möta Sanna vid hennes jobb gå förbi affärn och handla lite inför helgen då Sanna ska sova här hela helgen och vi har ingen mat sen hem och börja med middagen...

nä nu ska jag pilla med annat innan barnen vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0