50 first dates

Hello. Ligger i soffan och kollar på tv. Niclas är i norge hos garn och sanna är här och hjälper mig med barnen, härligt :). Sanna och barnen har redan lagt sig, tänkte jag skulle lägga mig i tid oxå men måste se klart på filmen den är sjukt bra. Idag har jag vart på nossebro marknad med sanna, barnen, göran, dennis, camilla och hennes flickor. Fan va långt de va till nossebro, och de va sjukt mycket folk hade de inte vart för mina fynd hade jag ångrat resan stort. Men fick köpt lite smått. Foppa tofflor till k Jacob ett par som han kan ha nu och ett par i nästa storlek, en klänning till mig, en Jacka vill Jacob, Bamse väggstickers och en shopping lista med magneter man kan sätta på kylen. Allt detta plus mat och jag hade pengar kvar av 500lappen känns kul att fynda lite. Åkte direkt till stan efter nossebro och köpte ny vagn en emmaljunga scooter. Träffa pontus montera på ståbrädan sen åkte jag, sanna, barnen och pontus och bada på lygnared. Härlig dag. Får se vad som händer imon. Hoppas på fint väder och strand häng :). Nu är filmen slut så nu blir de sängen. Natti på er där ute :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hehe du e verkligen jämt med Sanna va?



Du kan vinna namnhalsband på min blogg nu , så tävla =)

2010-07-29 @ 06:45:42
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0