Criminal minds

Sitter och kollar på tv men till min besvikelse så var det repris så tog fram datan oxå...
Idag har vart en låång dag Niclas har vart hos sin farfar och hängt i garaget han skulle vara borta halva dagen och var tebax vid 7 och det är INTE okej och som vanligt förstår han att jag är sur men han var tvungen av en hel del anledningar och jag kan ju ringa om det blir akut... jo men det har ju inte vart akut jag vill bara att han ska vilja vara med sin familj :(
Idag har vi iaf byggt med lego är så kul nu när Wilma visar hon tycker om Jacob :) Jacob ger Wilma massa saker hela tiden och Wilma blir över lycklig när vi byggde med lego var wilma med och valde klossar :D sen tog jag ut Jacobs cykel på gården så han fick cykla lite åt mellanmål ute och smutsade ner oss i sandlådan sen upp och börja med maten och det var då jag kände att nu J*vlar får han komma hem.... men fick gjort mat blev potatiskroketter och fläskfilé gott :)

När Niclas kom  drog jag till Maxi och handla lite till mig en tidning, en masscara och lite gott :)

Idag har jag bara testat mata Wilma med lunch och det gick som vanligt inte men hon har ätit ett rån eller sugiit isig :P såg lite kul ut och hon fick smaka på majsbåge oj va kladdigt det blev hade jag helt glömt...

Jaja nu ska jag käka lite glass sen lägga mig och sova som jag har längtat!!!


Wilma och Jacobs rumpa :P

Jacob full med sand i ansiktet :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken smutsig liten Jacob :)

2010-07-19 @ 15:15:48
URL: http://tegu.blogg.se/
Postat av: daniella

sv: ja de e skit kul att scrappa.. jag passar på nu när simon har sin semester å kan underhålla Nea medans jag pysslar :)

2010-07-19 @ 20:17:21
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0