efter regn kommer solsken

Idag har jag inte gjort många knop..

Testade ge Wilma gröt efter att hon sovit första gången ochh blandade då med frukt puré ingen hitt sen va de lunch ingen hitt sen grött till kvällsmat och de totalvägrade hon... vet inte om jag redan skrivit de men funderar på att gå över helt till välling om man kan de så att hon börjar äta regelbundet sen byta ut vällingen mot mat för då vet jag ju att hon är hungrig för då brukar hon dricka välling... men vet inte om de e så bra att sluta med maten nu har ju ändå hållt på i två månader... får helt enkelt ringa bvc imon tror jag... När niclas kom hem vid drog ag occh handla sen drog jag ner till tvättstugan och drog igång två maskiner sen disken sen plocka iordning nu sitta vid datan sen natta wilma :P full rulle men de e skönt när man inte gjort så mkt mer än att underhålla jacob en hel dag...

nä ni får ha det... kea,

Kommentarer
Postat av: Emmelie

tror inte på de där med enbart välling jag :/ Tror bara de blir ännu svårare sedan.. kram

2010-07-16 @ 07:20:30
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: anneli

hur har det gått för er?? fick du ngt råd från bvc, själv har jag fått saga å dricka välling idag utan bråk, 100 ml, helt fantastiskt på så kort tid utan massa bråk =) får väl se om de va en engångsförteelse eller om de går igen =)

2010-07-16 @ 19:06:32
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0