Fredag

Tjoflöjt!!
Är super trött idag funderar på att lägga mig nu vid nio haha snacka om att hela ens liv förändras när man får barn inte många gånger man satt trött och ville lägga sig kl nio en freedag..

Idag har jag vart med Madde suttit hemma hos henne och bara slappat medans Jacob plocka bland Kevins leksaker han tyckte det var jätte kul med så mkt nytt... Var en sväng inne i stan oxå tänkte köpa nya foppa till Jacob då de jag köpte sist redan är för små men det var semester stängt där jag tänkt köpa så får väl ta det om två veckor ist för i denna butik kan man köpa ett par för 80kr eller två par för 150kr de han har nu köpte jag för 250kr och tror inte det är någon större skillnad så känner mig nog allt lite dum men visste inte att de fanns fejk så billigt...

Matningen med Wilma då... välling till frukost lunch som hon total vägrade sen ist för grött testade jag frukt mellanmål typ från nestlé och hon åt 1/3 de ni :D men förstår inte varför hon ska bli så ilsk som nu när hon åt fruktpurén var det som att hon efter ett tag kom på att just de ja jag vill ju inte ha mat och så börja hon skrika och spänna sig hmm... Just det ja Wilma gå upp i krypställning nu och gungar :) kommer bli kaos när hon kan ta sig runt själv får hoppas hon väntar lite till sen hoppar över krypandet och börjar gå vid nio månader som Jacob...

Ringde bvc idag för att fråga om att bara ge välling men de hade semester stängt så får ringa på måndag men kör på som nu tills jag pratat med bvc för tror de kommer säga jag ska mata henne med mat som nu och då e de ju dumt om brösten börjat sina och så...

Nu ska jag lägga mig och pösa på Niclas mage sen blir det sängen...


natti


från slottskogen

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin bild på dina pojkar!

Man får tyvärr inget extra för att man jobbar över några timmar. Får bara den vanliga timpengen. Tror inte det existerar övertid i taxibranschen faktiskt... Kram

2010-07-17 @ 13:53:32
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0