Full fart hela dagen...

Hejsan hoppsan :P
Nu har man fått ro att sätta sig vid datan och det är otroligt skönt med egen tid...
Får se om man hinner skriva klart inlägget innan datan dör :( men imon kommer Sanna med sin externa hårdisk ska föra över allt mitt dit sen formatera om datan ska inte bli kul känns som man kommer missa massa men det måste göras...

Idag har det vart full rulle hela dagen började klockan sju då vi hade bokat tvättid åkte till maxi vid nio och storhandla sen hem damsuga fixa pasta sallad sen till lygnared sen med hem till Camilla och Göran där de bjöds på mat :) sen hem märker att niclas tagit upp en påse med tvätt från tvättstugan som fortf va blöt :( blir så matt kan man inte känna på kläderna? iaf får vika allt som hänger på torkställningen på balkongen hänga upp den blöta tvätten, sen plocka iordning lite här hemma... snart blir det sängen...

Imon ska jag till Nossebromarknad aldrig vart där så får se om de e ngt bra sen ska jag som sakt träffa min sunshine :)

ha de gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0