Ligger i sängen.

Har lagt mig i sängen nu. Blir ett inlägg från mobilen då datan inte vill funka för mig :(. Den vill starta något program men lyckas inte utan dör, ja vet faktiskt inte varför men sökte igenom datan igår och då hade jag två infekterade filer så raderade de men datan krånglar ändå. Har packat barnens kläder och ordnat en medicin låda med de viktigaste så som alvedon och temp resten tar jag imon. Har fullt upp hela dagen men de e la så de e dagen innan man ska iväg å resa. Idag gick jag med familj till stan vid tio möte och upp Torsten och Sabina tog en fika på mangiamo och de hade vett att ta betalt. Sen drog vi hem till oss käka lunch och bara hängde vid 5 drog killarna iväg och spela fotboll, jag och Sabina tog en promenad och hamnade slutligen på savannen där killarna spela. Drog hem runt sju och fick bära Wilma hela vägen då hon vägra sitta i vagnen :@. Men nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen. Får se om jag uppdaterar innan jag åker eller när jag är där annars syns vi här på bloggen nästa vecka :-P. Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni får det bra på semestern! Kul att komma iväg lite. Jag tror det kommer gå jättebra med barnen i husvagnen. KRam!

2010-07-20 @ 10:15:11
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0