Nupp jag har inte Dött

Tjohej
Har inte skrivit på ett tag som det brukar bli och vad som hänt sen sist är massor eftersom det var en månad sen jag skrev så det tänker jag inte sitta här och skriva..

När man inte skrivit på så länge vet iaf jag inte vad jag ska skriva är antagligen därför de blir så långa uppehåll svårt komma igång igen efter ett öppehåll...

Just nu leker Jacob med termosar och tycker det är super kul :P haha tänk va lättroade små barn är...
Har funderingar på att sluta amma nu när Wilma är ett halvår men det går inte så bra då hon inte äter mat så bra och vill ju inte aatt hon bara ska dricka välling... hon äter ju mat varje dag men det är bara runt två matskedar, när jacob var i hennes ålder åt han en mat burk så de e en jäkla skillnad hade hoppats på att Wilma skulle vara lika glad i mat som Jacob men man kan inte få som man vill hela tiden...

Idag är en riktig tråk dag har suttit inne hela dagen och u börjar jag och barnen få PANIK så får la dra ut kanske till maxi eller ngt behöver ju blöjor hmm har ingen ork igentligen...

aja lever som sagt ska försöka skriva lite oftare och lovar som vanligt inget...
haha byebye


Wilma när vi var i slottskogen


Missade ta av Jacob blöjan när han bada :D

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha va dumt de såg ut! Ebba åt åxå mini lite.. två matskedar äter hon knappt idag än ibland.. hon överlever utan ammningen med ska du se =) Erbjud inte välling mer än morgon o kväll så inser hon snart att hon måste äta.

2010-07-13 @ 17:00:46
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: anneli

jo saga har börjat äta ganska redigt nu efter några dagar när jag dragit ner på amningen, å sen struntar ja i dom flesta så kallade mellanmålen, för de blir för tajt mellan måltiderna så de går närmare 4 timmar mellan måltiderna, testa det å bara ge henne vatten där emellan om hon e törstig, sen maler jag sagas 6 månaders pure för hon är däremot fortfarande fruktansvärt petig med bitar än så länge, låter som en fin ide å pusha varandra =)

2010-07-13 @ 20:30:50
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0