samlare

Sitter i soffan och kollar på någon serie om samlare. Helt sjukt vad människor kan samla på sig de kan ju inte äns röra sig i sina egna hem. Hade lätt velat jobba med att rensa upp sådana hus, de kliar i dingrarana när jag kollar på serien... Sitter samtidigt och kollar på camping platser neråt i landet som ligger nära havet som man kan åka till nästa år med familjen, längtar redan efter nästa semester... Sa till Niclas jag ville campa två veckor nästa år, han svara inte tror han tycker de blir för lång tid... hmm får se vad han säger sen när vi ska boka men de blir la inte fören nästa år vi bokar vill bara kolla upp vad det finns för allternativ och vad det kan kosta...

Idag har Sanna vart här hela dagen som sagt. Vi började dagen med att gå till lidl i regnet och det tog sin lilla tid då Jacob gärna promenerade en bit. sen har vi bara vart inne hela dagen har vart såå sjukt dåligt väder idag så himmla tråkigt men men...

Nu ska jag nog lägga mig väckte precis sanna då hon somnat på soffan... ha det gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0