Tror jag ser solen....

Hejsan...
Har precis rensat igenom mina vänner på FB blir lätt att man bara accepterar alla vänförfrågningar och det tar ju sådan jäkla tid att gå igenom alla statusuppdateringar om man har flera vänner och det måste man ju göra eftersom jag är så himmlans nyfiken :P så gjorde mig ett röjj där nu tänkte jag att jag skulle plocka iordning i frysen sist vi var och storhandla slängde vi bara in allt och nu har jag ingen koll på vad vi har så får göra det så jag vet va det blir till lunch...

Idag om en vecka ska vi till Gustav och packa husvagnen börjar bli nervös över att vi kommer glömma massa, skrev på en packlista igår och den blev super lång och vill ju inte ta med mig massa onödigt hmm kommer nog gå igenom den ett antal ggr innan vi åker för nästa torsdag drar vi till Kolmården :D med syster och hennes sambo...

planen idag var att hänga på stranden men har vart molning ända till nu men nu tittar solen fram så kanske blir stranden när Jacob vaknar... vi får hoppas på det då Jacob älskar att bada... Får se va Sanna säger oxå då hon kommer runt två...

Gav wilma välling vid 20 i 9 men hon åt inte upp allt då hon inte var så hungrig men tänkte jag skulle fixa lunch vid halv tolv och hoppas hon kanske visar lite mer intresse kan ju inte göra annat än fortsätta kämpa...

Nä nu får jag fixa frysen sen värma mat till Wilma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0