Sitter och trycker i mig bullar :(

Hejsan hoppsan..

Sitter och äter nu igen gör inte mycket annat :( sen igår kväll har jag ätit tio bullar och en påse popcorn... åså frukost haha helt sjukt... jag hade lätt kunnat trycka i mig de fem bullarna som ligger i skåpet oxå men jag försöker att låta bli, kommer säkert sluta med att de ligger i min mage inom snar framtid... Blir så besviken på mig själv hur svårt ska det vara att sluta äta onyttigt att bara unna sig på helgerna??? Det sjukaste är ändå att efter dagis gick jag till gina då jag har två presentkort där och testade inget då jag såg mitt bildäck och helt tappa lusten på att köpa kläder till denna kroppen... Jag skyller på att jag ammar att jag inte får banta då pga av att kroppen utsöndrar gifter som går över i mjölken när man ammar men det betyder ju inte att man ska trycka isig massa onyttigt... man kan ju äta rätt och bra man kanske inte går ner men man går definitivt inte upp iaf som jag gör nu :( jaja nog skrivet om min vikt igår var en slappar dag lämna Jacob på dagis hem göra mat till Wilma fisk fick de bli men tror hon måste börja äta litre mer innan jag introduserar fisk... sen hämta Jacob hem till Madde sen ringde Erica och hon köpte kött och potatissallad till mig och maddeoch det blev häng på gården hela dagen :) kom inte in fören lite innan åtta så fick duschat av Jacob och sen var det sängen för honom... Han har föresten lärt sig både svänga och trampa <3 så jäkla grymm är min pojk <3

Idag har det hänt mkt... lämnade Jacob drog som sagt till stan men gick fort var hemma vid halv elva igen satte mig vid datan och fixa så jag får pengar framöver då jag bara hade planerat föräldra dagar tom 20 maj sen har de inte hänt så mkt mer nu tänkte jag slockna en snabbis innan de är dax och hämta Jacob på dagis och spändera rästen av dagen utom hus...

ha det gott alla och njut av solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0