En vecka sedan!

Har inte fått skriva på en vecka, vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Tankarna bara snurrar hela tiden blir förbannad och arg men jag säger inget jag håller det inom mig. varför? jo för husfridens skull blir så sjukt jävla besviken och förbannad på mig själv varför kan jag inte bara komunisera så kanske de blir ändrig men nepp jag håller käft och förväntar mig att alla andra ska förstå...
Tror inte jag kan bli förbannad jo på mig själv i mina tankar men inte öppen, när skällde jag på någon sist igentligen jag bara accepterar allt har sådan jäkla förståelse, var kommer denna jävla förståelse ifran???

Just nu sitter jag men Wilma iknät idag kunde det gått så illa att hon inte funnits här med oss mer... usch nu kommer tårarna, var i stan med barnen kollar bort en sekund på en klänning när jag kollar ner i vagnen håller Jacob handen på Wilmas mun reagerar inte så starkt utan tar bort handen och Wilma är aldelles blå runt munnen upp till näsan ner till hakan jag drar upp henne ur vagnen och hon börjar hosta allt gick bra men tänk om jag inte kollat ner i vagnen just då usch mår så jävla dåligt just nu när jag skriver det... ringde till borås barn och ungdomsmottagning och det sa att allt var bra om hon rörde armar och ben och hon var som vanligt, frågade om det fanns risk för hjärnskada men det fanns det inte...

bestämde mig för att stanna hemma men Niclas tyckte inte det då jag mådde så dåligt så han skjussa mig till Pascals ett års fika och glad är jag över det... fick tänka på annat och hade super mysigt fick ätit super god kladdkaka och druckit the... :)

nu somnar wilma här får nog lägga henne i säng sen ska jag lägga mig och läsa...

Älskar mina barn så otroligt mycket vad hade jag gjort utan er känns som om ni alltid funnits här va gjorde jag innan ni kom... <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nej men fy va hemskt! Tur att hon mår bra. Inte lätt att ha ögonen på dom HELA tiden. kram

2010-03-20 @ 06:29:38
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0