Fredagsmys!!!

Sitter i soffan och äter choklad :D
I morses var familjen och kolla in fika rumet i kyrkan så vi vet att vi får plats och det får vi :D så nu är allt fixat ordnade med inbjudningarna så skulle jag gå in till stan och skriva ut dem men då hitta jag inte tryckeriet...
låter säker helt sinnessjukt men jag vetatt det ska finnas ett tryckeri nere vid hemmakväll då jag var där och skrev ut inbjudningarna till Jacobs dop men jag hitta det inte idag... Niclas får följa med och visa mig :P

Idag har jag fikat med Sarah men hittar ingen chai latte som smakar som min syster och jag blir så besviken varje gång jag köper det så får helt enkelt sluta med detta... hmm annars har jag ara tvättat idag...

Imon ska familjen plus Sanna till borås först ska vi lämna av Wilma hos min syster Ulrika sen ska vi till borås badhus :D Jacob kommer bli så otroligt glad :D sen vid tolv kommer Ulrika, Johan och Wilma till badhuset och vi käkar lunch tillsammans <3 sen ska vi in till stan och shoppa till barnen och till mig :D ja en heldag i borås...

Nu ska jag nog packa badväskorna så slipper jag stå med de imon bitti då vi ska vara utanför Sanna vid nio...
Ha en skön helg alla pusspuss ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0