fybubblan

usch vilken depp helg men nu är allt bra :) händelsen i fredags fick allt att spåra ut lite kände mig olycklig, vet inte varför för jag har det bra två friska barn en gubbe och god ekonomi iaf så vi klarar oss men blir väl så ibland fick pratat massa med Sanna iaf så det känns bättre, pratat om sådant som gnagt men som jag tyckt vart oviktigt...

iaf i fredags när vi var i stan fick jag shoppat nya kläder till wilma :) då hon bytt storlek nu igen... har lagt ut hennes urvuxna kläder på Tradera och lite smått som var för litet för Jacob...

Har fått planerat in semester oxå ska åka till kolmårdens camping i v.29 :) har hyrt husvagn men inte bokat än då hela sällskapet måste vara 25år eller med målsman och varken jag eller niclas är 25år så får ringa dem och göra en bokning tror inte de ska vara några problem...

Idag har jag med familj vart ute hos frida och hälsat på det var jätte trevligt de hade byggt om köket rivit lite väggar och så sjukt fint vill oxå ha ett hus och kunna göra precis som jag vill för att trivas... imon ska jag till sbg på födelsedags fika för Pascal :d tycker om det stället <3

Nu ska jag föna håret så ha det gött....

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gick det med campingen? Gick det att boka ändå?

2010-03-23 @ 12:52:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0