Melodifestivalen!

tjohej idag har jag shoppat :D:D:D super glad då jag gått ner 3 storlekar på byxor så fick köpt ett par byxor en tröja oh en klänning gick igenom min garderob och fick plockat ut de jag vet jag inte kommer använda igen blev en stor ikeakasse plus att jag gick igenom en kasse med för små kläder jag lagt undan kunde ha allt utom ett par byxor kollade storleken och det var 28 så det åkte ner i ikea kassen så smal vill jag inte äns bli, tänk att man vart så liten illa... Niclas har lovat att vi ska köpa lite kläder nu när han får pengarna för det han jobbat nu det senaste behöver ett till par byxor och lite skjysta tröjor ''tunikor'' japp så e de kul att förnya lite... gick sedan ner en sväng till babyproffsen och kollade in babytravel syskonvagn och bestämde mig för att jag vill ha den vagnen gick hem och funderade ut hur jag skulle övertyga Niclas att köpa ny vagn men det gick på tok för lätt så nu ska vi lägga ut emmaljungan på annons japp så är det... GLAD innan jag gick till stan var jag på östlyckan och lämnade en påsen så blev en liten promenix idag med :D Mike och Jamie var här på taos och kolla på melodifestivalen Erik skull ju vinna men Annas låt var oxå riktigt bra men ingen vinnarlåt...

I torsdags testade jag lämna Jacob själv på dagis med Wilma fick ta med henne in men det gick super bra så nu vet jag det funkar iaf sen gick jag och Wilma till ÖF trivs riktigt bra där nu :D men Jacob kanske inte kommer få vara på dagis på torsdagar då de inte vill ha småbarn på torsdagar och på ÖF är det 0-1år så då missar jag det :( men ska försöka övertala personalen... efter vi vart på ÖF mötte vi upp Nettan och gick hem och gjorde köttfärssoppa till lunch riktigt gott sen till bvc lillan blir bara större sen kom sanna vi gick ut på långpromenad märkte att vi tappat Jacobs vante så bestämmer oss för att gå tebax och hittar Vanten en meter från våran bil haha så typiskt.... i fredags var det handling som stod på schemat sen ta det lungt till sanna kom vi tog en promenix upp till Bolltorp för att möta upp Madde sen drog vi till stan och kolla in rean som inte fanns sen hem...

Imon ska vi på kalas hos brorsan ska bli trevligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0