Så sjukt förbannad just nu

Snacka om upp och ner gångar :S
Hur fan kan han med att klanka ner på min familj så?

Pengar kan verkligen förstöra någonting bra...

Idag har Jaccob vart på dagis så jag och niclas passade på att sätta upp hyllorna i Jacobs rum sen åkte vi in till stan och käka på grillspättet köttet var inte gott men men får ta något annat nästa gång sen gick jag i regnet med Madde och hämtade barnen då hon för tillfället bor granne med mig....

har ringt presten idag men de skulle ringa upp imon om vi kunde ta dopet den 24 april... sen skulle jag ringt till campingen oxå men jag kom på det vid tre och telefontiden var tom tre sån jäkla otur så får sätta mig och ringa imon... nu är det iaf bekräftat att syrrans och hennes gubbe åker med :D
Brorsan ska kolla om han ska hyra stuga oxå :)

Läste igår att syskon som är nästan jämngamla bråkar mycket oftare än andra syskon men oxå att de har mycket tajtare kontakt än andra så det får vi hoppas på :)

på lördag ska jag, niclas, sanna och Jacob till borås badhus :) Jacob kommer älska det... Wilma ska vara hos min syster så länge tänkte jag skulle kolla med henne om hon ville komma och käka lunch på badhuset så efter att vi badat så äter vi allihopa hmm får kolla med Niclas oxå om vi har råd med det och om han vill... han är väldigt bra på att dissa mina förslag :(

Slänger upp en bild på Jacobs hmm hyllvägg kanske man kan kalla det...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Va fint det blev med hyllorna :D

2010-03-23 @ 22:26:17
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: ulrika

fina hyllor!

2010-03-24 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0