Söndag!!!

snart dax för sängen men är inte alls trött...
igår åkte familjen plus Sanna till borås vi lämnade Wilma hos min underbara syster Ulrika som skulle titta till Wilma medans vi andra bada... gud va jacob älskade det., Niclas med :D
när vi badat färdig kom ulrika och JOhan med wilma vi gick och käka på ngn pizzeria mkt gott va det men lite för tunn botten måste jag medela... sen åkte vi och shoppa hitta massor tänkte jag skulle slänga upp bilder på lite av det... fick köpt byxa och tunika till mig som jag är super nöjd över... och lite smått och gott till barnen..

idag har jag färgat håret sen vart hos Karin och JOhny på våffelfika...

nu blir det sängen tror jag allt... pusselipuss






en bonus bild på min underbara dotter


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul med bad :)

Hur har du färgat håret?

Kram!

2010-03-29 @ 15:46:15
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Postat av: ulrika

det var kanoners att ha henne hos oss:=)tack även för en mysig lunch:=) kram

2010-03-29 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0