sova snart?

glömde skriva innan att jag kanske fått jobb till sommarn...
har verkligen vart velig när det gäller sommarjobb har bara sökt ett sen ångra jag mig de ringde igår och frågade om jag fortfarande var intreserad av att jobba och jag blev så paff och sa att jag varken visste ut eller in typ så hon sa hon kunde ringa idag ist... när hon ringde idag sa jag ja till sommar jobb så hon skulle prata med någon kollega så tror jag att jag ska få mitt schema det dumma är att jag vet fortf inte om jag vill jobba... vill ju inte att mjölken ska sina som det gjorde för Jacob pga av att jag jobba... får se va det säger när de ringer nästa gång... vill veta vad jag får i lön innan jag tackar ja till mitt schema...

sen fick jag tebax deklarationen eller hur det nu stavas idag... får tebax 8700 och niclas får tebax 2500 tror jag... så de pengarna går direkt in på kontot för hus sparande... önska någon vänlig själ skulle vilja skänka mig si så där 150 000 så vi kan börja söka hus är inne på hemnet för ofta måste sluta innan dröm huset kommer och jag blir sjuuukt besviken över att vi inte har några pengar...

ja NU ska jag paka badväskan inför imon sen SOVA nattinatti

Kommentarer
Postat av: Evelina

Najs att få tillbaka på skatten!! jag får betala som vanligt såå tråkigt Du får mjölka ut lite på rasterna om du får jobbet;) då ska mjölken inte försvinna

Sköt om er

2010-03-30 @ 12:22:31
URL: http://cookiebooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0