tjohej

Hejsan!!
idag har det var fullt upp..
dagen börja med att göra iordning båda barnen niclas lämnar Jacob på dagis och jag och Wilma går till Öppna förskolan där jag trivs jätte bra, föresten har jag berättat att jag fått bytt till mig att jacob ska vara på dagis på torsdagar :D de ska ha det på prov en månad hoppas verkligen han kan få vara där på torsdagar så jag kan få komma till ÖF 0-1år men men vid tolv gick jag och wilma för att hämta Jacob när vi kommer till dagiset är inte hans ute kläder där så blir lite fundersam eftersom han skulle äta när jag kom men när jag tittar in sitter Jacob där och äter så kollar jag i torkskåpet och där är alla hans kläder... När han ätit färdigt kom ulla ut med honom och förklarade att han typ ramlat i en vatten pöl eller något :D låter som han haft kul iaf :) efter att jag hämtat han skulle jag direkt ner till stan som tur var det varmt ute för han fick sitta i vagnen med raggsockar oh mössa haha väl nere på stan mötte jag upp Gurra och vi käka lunch från smoggan på torget mkt mysigt sen till sbg på födelsedagsfika sen hem käka mat och vidare till maxi och storhandla oh det var på tok för mkt folk i affärn men vi skulle inte hinna imon så fick ta det idag usch för det men fick köpt nya skor till jacob och han var jätte stolt peka på sina skor hmm får hämta kamera sladden och lägga upp en bild tror jag... nu är jag helt slut och ska alldeles snart nana... jupp så e de...
sov gott folket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0