usch

Detta har vart den jobbigaste morgonen på sjukt länge nu ligger båda barnen och sover tack gode gud för det... Wilma har velat bli buren hela dagen Jacob har vart svartsjuk och kastat saker omkring sig och gapat en jäkla massa så har en sjuk huvudvärk... Niclas är och jobbar han skulle vara hemma till tolv så skulle vi gå till stan och käka lunch plus kolla på den nya vagnen men han ringde nu och sa han är påväg så får se hur de blir hade bestämmt mig för att skita i det... haha så jävla töntig är jag...

har suttit och ordnat med annonsen till vagnen hela morgonen så blev ingen promenad hoppas verkligen jag får sålt den fort då Niclas har bestämt sig för att den ska bort innan vi köper den nya, har verkligen lagt ner mmin själ på denna annonsen haha vem gör sånt vet inte... håller tummarna stenhårt tror oxå de e därför Jacob vart så jobbig eftersom jag suttit vid datan han vill ju självklart att man leker med honom men jag var tvungen... ska busa med min älskade son när han vaknar....

Har tänkt mkt på en sak, min mamma vill vara alla till lags på ett sätt som man bara blir irreterad på, är jag likadan? Pratade precis med Sanna på msn och hon skrev jag måste ringa Niclas och säga vad jag tänker då han inte kom som han sagt men jag skrev att jag inte orkade sen ringde Niclas och jag sa att allt var bra och sanningen är den att allt är bra NU jag glömmer så jäkla fort varför jag är sur... äsch vet inte vad jag pratar om måste nog prata med någon som hjälper mig lära känna mig själv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0