Alvin och gänget 2

Sitter i soffan och små kollar på alvin och gänget, niclas som satt på...
Fick inte tillfälle att blogga igår tvätta från tio till fyra på min barnlediga tid :( sen kom Susanne hjälpte till lite med barnen ge Jacob middag och så sen tog vi på oss för att gå till stan, de jag ville ha på kapahl fanns inte i Wilma strl :( så köpte inget och kolla inte Gina då jag va själv med barnen... När jag kom till gården skicka jag ut Madde och Kevin. barnen lekte riktigt bra när man inte kolla till dem...- haha konstigt... känner hur alla tankar springer runt i huvudet blandar ihop allt... usch jaja iaf vid sju kom Gurra, Torsten och Sabina med lilla Meya =) vi grilla på gården käka hemma och kolla på Talang... Jacob vakna mitt i :(  nä ingen lust att blogga skriver kanske imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0