Burn

Snart dax för sängen...
När Jaccob vakna runt tolv fick han lunch sen åkte vi till Sannas mamma och hoppa studsmatta Jacob tyckte det var kul men kunde inte hoppa jämnfota så typ sprang på mattan såg jätte kul ut :) jag satt mäst och sola medans Niclas, Sanna och Anton underhöll Jacob... Vid fyra körde Niclas hem oss och åkte sedan på jobb så jag och barnen gick ner i tvättstugan vek alla kläder och tog med de upp inte de lättaste med två små barn men det funkar... allt funkar om man vill :P... sen gick jag och barnen mot Bolltorp på middag hos Niclas mamma Niclas mötte upp oss och Jacob fick cykla sista biten, tänk att han älskar det så mkt vill cykla med honom varje dag men blir ju tyvärr inte så... fick grillat hemma hos Niclas mamma och det är ju såååå gott, satt kvar en stund och tjöta med Susanne sen fick vi med en kasse hem med godis haha kommer aldrig få sådan pli på mig att jag går ner i vikt.. önska Niclas var lika intreserad hade inte vart lika svårt då, tror jag iaf...

imon blir det nog ÖF på carema så Jacob får springa av sig lite, funkade jätte bra sist vi var där han bråkade inte med någon :) så blir iaf ÖF en gång i veckan med Jacob så jag får se hur han är med andra barn har fått för mig han inte kan leka med andra barn utan att bråka för att han alltid bråkar med Kevin sen hade jag fika hemma och han var lite elak men det kan ju vara för att det var första gången andra barn lekte med hans saker... blev iaf jätte glad när jag såg att även han kan vara en snäll kille <3

Tänkte jag skulle baka tårta till barnkalaset på onsdag någon som har tips på någon god tårta som passar både vuxna och barn?

nu blir det iaf sängen ska slänga in lite bilder först som jag lovat...

Wilma nyvaken

Wilma på babyöppet

Jacob på ÖF

Wilma i sitt urgulliga linne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0