En dag kan allt bara ta tvärstopp

Idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll Jacob valde att gå upp 5 idag igen :( inget kul men vi låg kvar i sängen till klockan 6 upp betala alla räkningar tänk va fort alla pengar försvinner... sen räkna ut hur många vi blir på kalaset fixa iordning barnen dra till ica sätta in pengar på matkontot lämna Jacob på dagis dra till Willys köpa tårtbottnar och tillbehör dra in till biblioteket betala en räkning jag var tvungen att få utskriven dra på stan kolla dop present bli uppringd och komma på att jag skulle vara på citronen elva för att hämta en nyckel möta upp Madde för att gå hem sätta sig vid datan ist för att damsuga (tänk hur mkt tid man slösar på denna apparat) möta upp Madde igen för att hämta barnen, Jacob hade vart jätte trött på dagis och inte alls velat sammarbeta så han hade fått mkt skäll, han blir super grinig när han är trött eller hungrig.... när jag hämtat upp Jacob gick vi till ica för att hämta ut ett paket sen hem bädda sängen vid tre kom  Therese och Pascal vi satte oss och käka mellanmål sen lekte barnen men inte tillsammans Jacob satt mest på sin bil :P Jacob kunde inte säga pascal så kalla honom för allal haha Jacob fick present från pascal en t-shirt med traktorer och ett par shorts jätte fint sen vid fem gjorde vi snabb mat sen satte vi oss i soffan och läste bok mysigt <3 vid halv sju kom Robin och Bella hit och passa barnen medans jag cykla för att hämta nyckeln till lokalen sen så åkte jag och Niclas till maxi för storhandling 6 plastpåsar och två kassar men blev inte så dyrt iad så kändes gött... efter maxi åkte vi till hemsjö för niclas skulle hämta en firma bil så jag fick köra hem bilen sen packa in allt läsa allt som man tvingar sig igenom varje kväll och nu lägga sig i sängen och somna... Nclas har ropar på mig två gånger....

Mycket text emn en hektisk dag...

Imon blir det kalas för Jacob hoppas det kommer bli jätte kul, brorsan kommer ju hit oxå och ska käka middag här :D ska bli kul massa att göra imon oxå tårtorna tillexempel skulle gjort de ikväll men när jag skulle börja med de så kom niclas på att nu får de ju inte plats i kylen :( så får fixa de imon...


ha de gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0