Förlåt

Ni får förlåta för den dåliga uppdateringen men som jag säkert skrivit innan så slutar jag blogga när jag får för mig att folk förväntar sig det... Konstigt borde ju vara då som jag får lusten att skriva men Icke..

Har kommit fram till att jag omedvetet ska försköna mitt liv... haha jag vet helt sjukt men jag tillåter mig inte tycka det är jobbigt med två barn eftersom jag själv valt att ha två barn... När folk undrar hur de går svarar jag ALLTID bättre än jag förväntat mig, men är det sant???? Det är verkligen en pers att ha två barn känns som om Wilma inte får den uppmärksamhet hon behöver jag mår jätte dåligt när jag tänker på det... Borde lägga all tid på Wilma nu när Jacob är på dagis men då är det så mycket annat som måste göras... Dammsuga, ta disken, plocka undan och sitta vid datan för att hålla sig uppdaterad om vad som händer utanför min lilla bubbla...

Saknar verkligen spädbarnsgruppen där fick man egentid med sin bebis två gånger i veckan slapp tänka på mat och städning för några timmar helt underbart, fick svar på alla sina frågor och bäst av allt man fick lära känna andra mammor med barn i samma ålder... Hade gjort nästan vad som för att få komma in i gruppen :( men förstår till hundra att jag inte fick platsen då de finns andra personer som behöver det bättre som kanske inte känner någon annan som har barn... Man får iaf komma och hälsa på så ofta man vill så minst en gång i månaden är jag där med barnen :D

Vad har då hänt sen sist haha som att jag ska minnas som till och med glömde bort att jag fyllde år igår kom på det när jag satte mig vid datan och hade fått något reklam mejl om att jag fyller år haha förr när man var liten väntade man på den stora dagen redan dan efter man fyllt år vet att jag kunde börja räkna ner redan i januari ;D

Dagen firades först med Therese på alinge thai, riktigt god mat kan inte klaga och riktigt kul sälskap <3 så det tackar jag för :) sen iväg och hämta Jacob han hade inte sovit på dagis så vi åkte hem och la oss alla tre somna i sängen hemma super mysigt <3 vid fem kom Niclas mamma och Robin med partners Jacob blev gladast han blir alldeles överlycklig när Robin kommer :)) Fick ett present kort på Gina så ska väl dit och kolla om jag hittar något snyggt...

Just det ja var ju ute i lördags lite för att fira att jag fyller år så mamma var hemma hos oss och passade små barnen och det gick super bra... jätte stolt över dig morsan du är guld värd <3 och ute kvällen var super kul märks det var länge sedan man var ute dansa hela kvällen och fick var med min sanna utan barnen för en gång skull betyder mycket att få ensam tid men sin allra bästa kompis...

Nu vakna Wilma KANSKE uppdaterar snart igen gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: ulrika

DU ÄR EN UNDERBAR MAMMA!!! GLÖM ALDRIG DET!!

2010-05-05 @ 17:38:02
Postat av: Therese

Vad kul att du skriver igen! Jag tycker att du är jätteduktig med barnen och med allt! Du har så mycket att vara stolt över, du kämpar bra och vet vad du vill :) Sen kan man inte hinna med allt. Det som inte blir gjort ena dagen får man ta nästa dag eller be om hjälp med :)

2010-05-06 @ 00:04:28
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0