fortf söndag!

Niclas och Jacob kom hem vid halv tre tror jag klockan va och då hade Jacob inte sovit middag så de gick och la sig till klockan fem.
Vad har då jag och Wilma gjort fram till klockan fem?
Vi har suttit vid datan, Erika kom förbi på en kaffe och vi har läst...
Vid fem åkte Niclas för att hämta sin mamma i gbg så jag gjorde middag till Jacob sen gick vi ut på gården med Erika och Sanna :) lekte lite bollspel och Jacob pilla med Erikas moppe som han tycker är så himmla roligt =)

Just nu är Niclas hemma hos Sanna de skulle bränna en skiva och Sanna skulle packa då hon ska sova här hel veckan, hjälpa mig med barnen medans Niclas jobbar över som han ska göra hela veckan... Vi har redan skrivit en matsedel så blir god mat hela veckan, imon ska jag göra gryta sist jag gjorde de blev den jätte god, får hoppas jag lyckas imon igen...

God kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att du ska få lite hjälp, det tackar man ju aldrig nej till. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2010-05-17 @ 12:03:11
URL: http://Www.metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0